Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Αρνί γεμιστό «Μυστεγνιώτικο»

Φίλες και φίλοι μου αγαπημένοι, σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή αγωνιστική Πρωτομαγιά.

Σας γράφω τη συνταγή του αρνιού που έφτιαξα φέτος. Είναι μια παλιά συνταγή της γιαγιάς μου, που την έφτιαχναν στα Μυστεγνά της Λέσβου. Εμείς  βλέπετε στο νησί δεν σουβλίζουμε, κάνουμε γεμιστό αρνί. 

Αυτή είναι μια συνταγή γκουρμέ

ΥΛΙΚΑ:

4-5 κιλά αρνάκι ή κατσικάκι το επάνω μέρος
1 κιλό μυζήθρα φρέσκια καλά στραγγισμένη
250γρ συκώτι αρνίσιο ή βοδινό
4-5 αυγά 
2 μεγάλα κρεμμύδια
1 ματσάκι μαϊντανό
1 ματσάκι άνηθο
αλάτι, πιπέρι, μια πρέζα ζάχαρη, 2 λεμόνια, μουστάρδα, 1 φλυτζάνα λάδι.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:   

Από το βράδυ στύβουμε τα λεμόνια αλείφουμε καλά το κρέας και τον αλατίζουμε. Το βάζουμε στο ψυγείο έως την ώρα που θα το γεμίσουμε. Τρίβουμε τα κρεμμύδια και τα ξεπλένουμε με νερό, τα σοτάρουμε με το λάδι ώσπου να  ξανθίσουν, βάζουμε τη ζάχαρη να καραμελώσουν και προσθέτουμε το συκώτι ψιλοκομμένο.       
Μαδίζουμε τη μυζήθρα, προσθέτουμε τα αυγά χτυπημένα λίγο για να ομογενοποιηθούν, συμπληρώνουμε το μαϊντανό και το άνηθο ψιλοκομμένα , αλάτι και πιπέρι. Ανακατεύουμε τα κρεμμύδια και το συκώτι στη μυζήθρα και γέμιση είναι έτοιμη. Γεμίζουμε το αρνάκι μας και κλείνουμε καλά τη γέμιση με  ένα κομμάτι κρέας. Το αλείφουμε όλο με μουστάρδα και το βάζουμε 1/2 ώρα σε δυνατό φούρνο, Μετά σκεπάζουμε τη γάστρα και το ψήνουμε σε χαμηλό φούρνο 4 ώρες. Αν το φτιάξετε ελπίζω να σας αρέσει. Οι καλεσμένοι μου το απόλαυσαν.

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση

2 σχόλια:

Dennis Kontarinis είπε...

Υπέροχος μεζές Δώρα μου καλή μου.
Υπόσχομαι ότι κάποια μέρα θα δοκιμάσω να το φτιάξω.
Την αγάπη μου καλή μου.

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Είναι πράγματι πολύ ωραίος μεζές Ντένη, δεν ξέρω όμως άν θα μπορέσεις να βρεις τα κατάληλα υλικά στη ΝΥ. Με αγάπη.