Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Κυδώνια στο φούρνο

Υλικά:
3 κιλά κυδώνια
1 κιλό ζάχαρη
1/2 ποτήρι νερού κονιάκ
1 λιτρο κόκκινο κρασί
8 γαρύφαλλα
1 ξύλο κανέλλα


Εκτέλεση:
Σε μια κατσαρόλα βράζουμε όλα τα υλικά εκτός από τα κυδώνια μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη. Βάζουμε τα κυδώνια σ’ ένα ταψί ολόκληρα καλά πλυμένα και κοντά το ένα στο άλλο με τρόπο που να μην έχουν κενό μεταξύ τους, προσθέτουμε το σιρόπι και τα ψήνουμε πολλή ώρα στους 100 βαθμούς.
Όταν έχουν ψηθεί τα κόβουμε σε 4/4 και τα σερβίρουμε με γιαούρτι, με παγωτό, με κρέμα γάλακτος. Αν όμως θέλουμε να τα διατηρήσουμε πολύ καιρό στο ψυγείο (εγώ τα διατηρώ και ένα χρόνο) τα κόβουμε σε τέταρτα τα καθαρίζουμε εσωτερικά μόνο γιατί το φύλλο τους τρώγεται αν είναι λεπτό, αν όχι καθαρίζουμε τα σημεία που είναι σκληρά και τα ξαναβράζουμε στο σιρόπι τους. Μ' αυτό τον τρόπο μπορούμε να τα διατηρήσουμε στο ψυγείο πολύ καιρό.


Καλή επιτυχία!

2 σχόλια:

magda είπε...

Υπέροχο το blog σου!
Οι φωτογραφίες σου, οι δημιουργίες σου!
Σ έχω κιόλας στα αγαπημένα μου!
Να έχεις μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα!
Μάγδα

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Αγαπητή Μαγδα,

Καλημέρα, άργησα λόγω ασχολιών, μα να ’μαι εδώ.

Χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσε το μπλόγκ μου και
ελπίζω να επικοινωνούμε. Μου άρεσε πολύ και το δικό σου
Αυτές τις μέρες δεν μπόρεσα να βάλω κάτι καινούριο γιατί
είχα πολλές δουλειές, είναι η εποχή του κάστανου και του
κυδωνιού βλέπεις. Εγώ κάνω απ' όλα.

Ευχές για μια καλή μέρα.